Już wkrótce!

25.02.2014

Violetta 3 - informacje od Martiny

Kilka minut temu Martina Stoessel opublikowała na Twitterze nowe zdjęcia.
Tłumaczenie:
Zwróciliśmy się! Yea! Teraz ja nagrywam utwory  do Violetty3!
Tłumaczenie:
Tak... prawie koniec!

W pierwszym tweecie mamy zdjęcie Tini  z kartką, na której jest tekst piosenki, w zębach. Dziewczyna przybrała dziwny grymas twarzy, z którego trudno wyczytać zadowolenie. Jednak opis mówi sam za siebię :)

Na drugim zdjęciu mamy listę postaci, których wątki będą poruszone w pierwszym odcinku. Jak widać, pojawiły się nowe imiona: Parodi, Milton, Clement, Priscila. Jak myślicie - kto to?

11 komentarzy:

  1. Dżesika podasz link do swojego nowego bloga. Prosze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Ci mogę podać: http://bestdisneychannelshows.blogspot.com/ Proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na swojego bloga : http://leonetta-diegetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Też się nie mogę doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zajrzyj na oficjalnego fb Disney Chanel !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja widziałam to na Disney channel i bedę na 100% już się nie mogę doczekać, a Wy? <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale EXTRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A Diego będzie grać??

    OdpowiedzUsuń
  9. po 1 inspektor Parodi nie jest nowa!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to najważniejsze źródło informacji dla mnie, dlatego nie zwlekajcie i piszcie. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem :)