20.12.2013

Ile lat ma Violetta? - dokładna odpowiedź

Pamiętacie jak pytaliście się ile lat ma Violetta? Obiecałam wam, że się dowiem i tak się stało (mimo, że z małym opóźnieniem).
Odpowiedź na to pytanie znalazłam w 3 nr "Oficjalnego magazynu Violetta", który niedługo zrecenzuję.
W tym oto czasopiśmie jest dział pt. "Jak się zmieniają". Oto co w nim pisze:
Wczoraj i ... dziś
W pierwszych odcinkach pierwszego sezonu Violetta ledwie skończyła 16 lat. (...)  

Myślę, że rozwiałam wasze wszelakie wątpliwości. Ciszę się, że mogłam pomóc.

4 komentarze:

  1. Nieprawda ja mam magazyn violetty nr 3 i tak niema ile ma lat :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Violetta w 1 sezonie ma 17 lat, ponieważ German mówił chyba Angie czy komóś (nie pamiętam komu) że poznał jej mamę w dniu jej 17 -stych urodzin, a potem Angie mówiła, że Violetta ma tyle samo lat, jak jej mama kiedy ją poznał (to było wtedy gdy German był oburzony że Violetta poznała tomasa i mówił że jest za młoda). A jeszcze później Angie kiedy się z nim kłóciła to mówiła "jak możesz tak ograniczać swoją siedemnastoletnią córkę " czy coś w tym stylu. Więc Violetta w I sezonie ma 17 lat.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to najważniejsze źródło informacji dla mnie, dlatego nie zwlekajcie i piszcie. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem :)