Już wkrótce!

05.11.2013

Szafa w stylu Violetty

Oczywiście nie chodzi mi o mebel, lecz o jego zawartość. W dzisiejszym poście z serii pt. "... w stylu Violetty" pokażę wam, jak dobierać ubrania i co kupować, aby mieć styl serialowej bohaterki.

Styl Violetty jest bardzo dziewczęcy. W szafie nastolatki zdecydowanie dominują spódnice, a w szkatułce słodkie dodatki. Znalazłam dla was kilka zestawów ubrań, które na pewno wam się spodobają:

Ale po co kopiować z Violetty? Przecież sami możemy zrobić własne, również dziewczęce, połączenia:
  • spódniczki

  • bluzki - wszystkie z śmiesznymi motywami oraz kolorowe;
  • zakolanówki
  • dodatki
A gdzie się w to zaopatrzyć? Ja polecam allegro :D

23 komentarze:

  1. Bardzo fajny post. Od dzisiaj piszę komentarze, bo czytam bloga kilka razy dziennie, a nie ma po mnie śladu. Bardzo proszę o przeczytanie mojego komentarza pod postem ''Porównania: Violetta & Austin i Ally''.
    -M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ale mogłabyś jeszcze przy tym poście zamieścić informacje ill ok. kosztują te spódniczki ponieważ bardzo mi się podobają !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest prześliczna (3 zdj.) Buty z tego zestawu też super. Kocham takie jaśniutkie kolorki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy wyniki naboru ? xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi nie podoba sie styl Violetty, lubie ja, ale jest dla mnie za bardzo slodki, na ta pogode spodniczki tez niezbyt pasuja, ja wole styl rockowo-luzacki :))
    Mimo wszystko fajny post

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam dokładnie taki sam styl jak Violetta :D Niestety moje koleżanki z klasy śmiały się z tego, że ciągle noszę spódniczki i ciągle mi je podnosiły. Dlatego do szkoły noszę spodnie a poza szkołą spódniczki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile masz lat?

      Usuń
    2. nie przejmuj sie ja tez bardzo violette uwielbiam

      Usuń
  7. Śliczne są. I ♥ Violetta

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa ile mniej-więcej kosztuje sukienka i kurtka ( takie lub podobne) na zdjęciu nr 3 i gdzie można je kupić. Oraz jeszcze spódnica jest napisane ze z MANGO biała z różowym paskiem ile kosztuje i czy rzeczywiście można kupić w mango

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej czytam twojego bloga i jest super Mam pytanie mogłabyś dać mi link do tego 2 i 3 zestawu z góry Bardzo Ci Dziękuje :-* Kocham Violette i twój Blog :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Chodzi mi o ten zestaw z jasna sukienką i tą miętową sukienką Była bym bardzo bardzo wdzięczna Dzięki :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. chce jej sukienki

    OdpowiedzUsuń
  12. tylko gdzie to wszystko kupic dla 9latki?

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podobają mi się twoje sukienki Martino stoess

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie to kupić dla 9-latka? PS super blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy blog ;3obserwuje przez email ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. ale jak wpisac te rzeczy na allegro?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłabyś podać z kąt jest te pierwszy zestaw.
    Bardzo proszę i z góry dziękuje *.*

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to najważniejsze źródło informacji dla mnie, dlatego nie zwlekajcie i piszcie. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem :)