I ♥ Violetta - już 25. października tylko w Disney Channel! Trzeci sezon "Violetty" - premierowe odcinki po polsku od 10 listopada! Nowy serial - Lato w mieście - od poniedziałku do piątku o 17:00 w Disney Channel! Gotuj z Angie - od poniedziałku do piątku o 12:30 i 21:20!

15.11.2013

Rozrywka z Violettą

Dziś nie byłam w szkole, ponieważ źle się czułem. Z tego powodu miałam dużo czasu, aby urozmaicić blog. Mimo, że post "Rozrywka z Violettą" był niedawno - myślę, że się nie obrazicie.

1. Kolorowanki
Czytelnicy mojego bloga są w różnym wieku. Ostatnio było sudoku dla starszych, więc dziś kolorowanki dla młodszych. Zrobiłam je sama i nie życzę sobie kopiowania ich!




2. Zgadywanka
Tradycyjnie dla odbiorców w rożnych wieku. Czyje to oczy?

16 komentarzy:

  1. Zal mi cie bo po 1. Na bank sama tego nie narysowalas ale skopiowalas i po 2. Skoro to kolorowanki to jak mamy je pokolorowac, skoro nie zyczysz sobie kopiowania, a to zeby pokolorowac to trzeba KOPIUJ, zapisz i wydrukuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowanki zrobiłam w edytorze zdjęć. Nie wolno kopiować na swojego bloga - do wydruku można.

      Usuń
    2. violetta,diego,leon

      Usuń
  2. cami diego i leon

    OdpowiedzUsuń
  3. violetta, diego,leon.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Cami, Diego, Leon <33 Julcia :3

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszycie sie że wracam do polski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martina Stoessel

      Usuń
    2. Martina NIE PISZE PO POLSKU ONA NIE JEST POLKĄ!!

      Usuń
  6. dzięki za kolorowanki, a to z oczami 1 oczy są kamili 2 ozy są diego a 3 oczy są leona

    OdpowiedzUsuń
  7. Cami Diego Leon

    OdpowiedzUsuń
  8. Cami, Diego ,Leon ;-) Klaudia;-)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to najważniejsze źródło informacji dla mnie, dlatego nie zwlekajcie i piszcie. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem :)