sobota, 14 września 2013

Urodziny w stylu Violetty

Niedługo zbliżają się moje urodziny (30 września) i je planuje. Dzięki temu wpadłam na genialny pomysł, żeby napisać post o urodzinach w stylu Violetty. Podam co robić, żeby nie było nudno, jak przystroić miejsce imprezy oraz wiele innych. Zapraszam do czytania dzisiejszego postu.
CZYTAJCIE DALEJ!
1. Na początku zróbcie listę gości, a gdy już będziecie wiedzieli kogo zaprosicie porozdawajcie designerskie zaproszenia z Violettą. Oto przykładowe, które sama zaprojektowałam:
Oczywiście co będzie w środku napisane zależy od was. Pamiętajcie, aby porozdawać zaproszenia minimum tydzień przed urodzinami.

2. Gdy już uporaliśmy się z gośćmi trzeba zaplanować najważniejszy punkt programu, czyli tort.

3. Przeskakujemy kilka dni i już dziś odbędą się wasze urodziny. Przystrójmy dom!
- porozwieszajcie fioletowe balony i różowe serpentyny
- na stole rozłóżcie różowy obrus, a na niego pokładźcie fioletowe serwetki
- na firankę za pomocą pinezek poprzypinajcie powycinane z papiery fioletowe, białe i różowe nutki.

4. Dziewczyny nie zapomnijcie również o sobie. Ubierzcie fioletową spódniczkę, różowy top oraz sweetaśne dodatki i lśnijcie jak nasza Violetta.

5. Goście przyszli, a ty nie wiesz co robić? Oto kilka sposobów na świetną zabawę.
Pamiętaj, aby cały czas leciała muzyka z serialu. Gdy nie macie oryginalnej płyty po prostu pobierzcie piosenki z internetu. Na pewno nie może zabraknąć En Mi Mundo, czy Ser Mejor.

- Oto pierwszy pomysł na nudę. Niech jeden uczestnik twojej imprezy udaje jakąś postać z serialu. Pozostali muszę zgadywać kto to. Można mówić to samo co dana postać, jednak bez podania imienia, np.
"Ludmiła odchodzi - charakterystyczny ruch" "Odchodzę - charakterystyczny ruch".

- Masz zbędne naklejki z albumu? Przyklej po jednej na kartkę papieru (u góry), a następnie dorysowujcie dół, np. Macie popiersie - namalujcie strój.

- Zróbcie karaoke! Na youtube macie wiele filmików z tekstem piosenek oczywiście z Violetty.

- Pobawcie się w wizażystki. Dorwijcie kosmetyki swoje bądź mamy i ucharakteryzujcie się na postacie z serialu. Możecie też się poprzebierać!
 
I jak podobają się wam moje urodziny w stylu Violetty? Skorzystacie? Ja niestety jestem już troszkę za stara na taką imprezę.

44 komentarze:

  1. Hejka :) Ile masz lat, że jesteś za stara ??? JA chętnie skorzystam z tego postu i zrobię sb imprezkę urodzinową w stylu VIOLETTY !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będą moje 15 urodziny. Cieszę się, że skorzystasz.

      Usuń
    2. Uważam że ten post jest głupi i idiotyczny i na pewno nie skorzystam

      Usuń
    3. hej~! dzięki za podpowiedzi. moja mama poiwedizała że to super pomys!

      Usuń
    4. Nie znasz czasem przepisu na tort ?

      Usuń
  2. Chętnie bym zrobiła bo mam 4 pażdżiernika ale zauważ że raczej nie wszyscy znajomi ubustwiają Viole z moich koleżanek wręcz jej nie nawidzą więc klapa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.O Ja też mam urodziny 4 października. A które Twoje? Jak masz na imię?:) Fajnie się złożyło;)

      Usuń
    2. Kończe 13 lat i mam na imię Daria a ty ???

      Usuń
  3. Naprawdę super pomysł, ale niestety tak jak ty nie skorzystam. W październiku mam 13 urodziny i też uważam się za starą na taką imprezkę.
    Ale dla młodszych wielbicieli Violi czemu nie?
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę fajny pomysł ! :) Niestety też jestem już na takie rzeczy za stara. :(

    http://oneewayyorranotherr.blogspot.com/
    Wpadnij , może mój blog wpadnie w Twój gust. ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Bardzo świetny pomysł na imprezke urodzinową :) Ale mam takie jedno pytanko :) Bo ja też mam swojego bloga o Violetcie ( Martinie Stoessel ) i niestety nie wiem na jakiej stronie internetowej są dodawane najnowsze informacje o niej :( Ale nie chce tez ściągać z innych blogów bo to było by nie fer :( A więc widze że ty dodajesz informacje o niej , więc moze mi pomożesz ? Więc na jakiej stronie internetowej są dodawane codziennie najnowsze informacje o Martinie i Serialu Violetta ? Proszę o Pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mam urodziny 30 wrzesnia tylko ze ja 13

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej ostatnio czytalam na prywatnej stronce martiny ze za pare dni ma odwiedzic swoja kuzynke i dac koncert a jej kuzynka mieszka (teraz bedzie goraco )w polsce . Wyczytalam jeszcze ze jej kuzynka mieszka w malej miejscowosci na dolnoslasku u swojej babci ale za 2 dni wraca do siebie do gdanska . Ale sie ciesze .poszukam jeszcze miejscowosci i imienia i nazwiska tej kuzynki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy pytanie co co...?

      Usuń
    2. yyyy po co...? chyba a nie yyy pytanie co co...?

      Usuń
  8. Ja tez mam 13 lat w marcu wiec skorzystam NIKT NIE JEST ZA STARY NA ZABAWE W STYLU VIOLETTY MOJA KOLEZANKA MA 17 LAT I LUBI VIOLETTE PARE DNI TEMU MIALA URODZINY I CO MIALA IMPREZE W STYLU VIOLETTY BYLO SUPER .

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł, ale moje koleżanki też nie wszystkie lubią Violettę i to jest największy problem :(
    A co do naboru to kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam urodziny 10 września w stylu violetty miałam nawet z nią tort :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł ;) Wysłałam ci zgłoszenie na pocztę ;P Odp?
    http://trendyfashionday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. spruuje zrobić takie urodziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie dam rady bo umnie ja z przyjaciólkami kochamy violetta ale mojej siostrze się nie podoba żę lubie violette bo ja nie moge kochać muzyki i anca a to mój żywioł ta kocham taniec i muzyke ale mam zabronione to podobnie ja violetta w 1 sezonie co nie szkode że ja nie moge chciała bym chodzić do studio on bed kiedyś studio21 i terz gram na pisninie tak jak ona uczyłam sie grać ja jescz żyła moja mama ona kochała muzyk e jak ja umnie nik nie lubie muzyki tylko ja mam to po mamie j a by sie dowiedzieli że chodze po taki stronach o vioecie i żę kocham muzyke chyba bym miałe karde o bym nic nie mogła a ja kocham taniec i muzyke i dalje terz śpwiewam zawsze z kolerzankiami se spiweam na przerwasch i sie bawimy na przetwacha to zawsze wygrywam jak byłam mała to ma mi kupiła sukinke do wielety pozdrawiam i pwoeidziąłm jakie moje rzycie jest ubłagam jescze siotre i tate żebym mogła tanczyc i śwpewać i suchać piosenek i e śpiewm na przerwach w szkole POZDRAWIAM SERDECNIE ...... :d KOCHAM CAŁYM ŻYCIEM MUZYKE I TANIEC I ŚPIEW I NIC WIENCEJ TYLKO TO I JESCZE VIOLETTE :d

      Usuń
  13. piszecie ze jesteście za stare ale to nie prawda np. mojej koleżanki siostra ma 19 lat i zrobiła sobie takie urodziny. Bawcie się dopuki mozecie

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje koleżanki wszystkie lubią violette

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. super!!!
    zapraszam na mojego bloga jeśli chcesz ubrac sie jak znane gwiazdy-------->http://stylowijakgwiazdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej ;) Ja kocham Tini <3 Bardzo chciałabym takie urodziny, moje koleżanki lubią Viole chociaż moja najlepsza przyjaciółka nie :c a przecież nie zrobie urodzin bez przyjaciółki ;c
    Ale ogólnie pomysł super. Wykorzystam go i zrobie urodziny wtedy kiedy moja naj bedzie na wakacjach (mam uro 12 lipca) więc w wakacje;p
    Chytra jaa !;p[

    OdpowiedzUsuń
  18. ale stara jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak się zakłada bloga na takiej stronie ja ty i jak sie dodaje pisoenki jakie sie che

    OdpowiedzUsuń
  20. ja wczoraj miałam 10 urodziny

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki napewno skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz fajne pomysły i z chęcioł skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja miałam 21 marca urodziny i skorzystałam z tego pomysłu było fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta napewno

      Usuń
    2. jak nie wiesz to się nie odzywaj

      Usuń
    3. to super ja terz bym chciała skorzystać ale nie moge

      Usuń
    4. a ja nie nawidze Wiolety

      Usuń
  24. We wrześniu będą moje 10 urodziny. Z chęcią skorzystam, ponieważ bardzo lubię Violettę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tory z Violetty smakują doskonałe.Jestem twoją największą z Polski fanką pisze Iga Habrajska z klasy 2a szkoły podstawowej w Herbah.

    OdpowiedzUsuń
  26. Najlepsze torty na całym świecie są z Violetty i bardzo mi się podobał tfuj film pisze Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Idiota tylko takie coś urządza

    OdpowiedzUsuń
  28. supe zkorzystalam xd

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to najważniejsze źródło informacji dla mnie, dlatego nie zwlekajcie i piszcie. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem :)