niedziela, 4 sierpnia 2013

Wyprawka szkolna "Violetta"

Długo nad tym postem myślałam i wreszcie postanowiłam go dodać.
Wakacje to nie tylko pora odpoczynku, ale również (niestety) zakupów do szkoły. Specjalnie dla was mam skompletowaną wyprawkę do szkoły wraz z linkami.

Najważniejszy jest plecak. Mam dla was kilka modeli:
Drugą ważną rzeczą jest piórnik:
 
Do ważnych rzeczy należy również worek i buty:
Teraz jeszcze strój na WF i przejdziemy do wyposażenia:
Co powinno się znaleźć w plecaku?
 

A do szkoły możecie się ubrać w:

Skorzystacie z mojej oferty? Coś wam przypadło do gustu V-lovers?

12 komentarzy:

  1. Czy mozna te zeczy kupic w ksiegarniachub np empiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie. Lepiej kupić przez internet.

      Usuń
  2. hej ja też mam bloga o Violettcie tylko na pingerze miło by było jak byś wpadła,bo twój blog jest extra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wszystkie rzeczy są wspaniałe ale niestety ja ide do gimnazjum i nie wypada mi kupić różowego plecaczka czy piórnika ale gdybym była w drugiej klasie wszystko by było moje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm lubiee serial ale bez przesady, te rzeczy wyglaaja tandetnie.. zreszta ide do 1 gimnazum wiec chyba by mnie wysmiali z rozowego pleecaczka, wole standardowe Nike, Addidas lub Vans ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę Pamiętnik !!! Ma być pod koniec września ? To już niedługo ;D Do tego czasu będę prowadzić sekretnik Violetta :P. A jak już wyjdzie ten pamiętnik Violetta to gdzie można go kupić? W empiku, na allegro ? Na allegro są, ale to trzeba licytować (kosztuje aż ok. 150 zł). Mam nadzieję, że pod koniec września wyjdzie ten pamiętnik i będzie dostępny na allegro (bez licytacji) za mniejszą kwotę.
    Ps. SUPER BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi sie te rzeczy , ale jestem na nie za stara :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. KOCHAM koty psy i konie lol ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dżesika nie zrozum nie źle ale mam zdjęcia do tego postu. a więc wejdź w goglach i wpisz hasło: Violetta 2 http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSnuacBMfawkzB_jVrmVFWwR6oYZdkOH1JGpw38vWlBO_XZJH7-0w

    mam nadzieje ze się przyda :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka violetta jest suuuuuper ja ją tak uwielbiam i bym chciala miec wszystkie rzeczy z niej

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ona to robi ze jest taka super♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to najważniejsze źródło informacji dla mnie, dlatego nie zwlekajcie i piszcie. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem :)