20.08.2013

Lekcja tańca z Gregorio

Mam dla was coś, co na pewno wam się spodoba :) Zapewne większość z was chciałaby nauczyć się tańczyć jak uczniowie ze Studia 21, a jak wiecie robię wszystko co możliwe dla was, więc postanowiłam spełnić i to wasze marzenie. Układu nauczy was Gregorio!
Na koniec dam wam zdjęcia oryginalnego wykonania piosenki i układu przez uczniów Studia 21. Porównajcie swoje wyniki. Jeśli chcecie, prześlijcie mi filmiki (dzesika101@wp.pl) jak tańczycie, a ja umieszczę je na blogu. POWODZENIA!

2 komentarze :

  1. dzięki bardzo się przydało

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki przydało się :*

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to najważniejsze źródło informacji dla mnie, dlatego nie zwlekajcie i piszcie. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem :)

Copyright © 2014 Magia Disneya / Violetta

Designed By Blokotek