I ♥ Violetta - już 25. października tylko w Disney Channel! Trzeci sezon "Violetty" - premierowe odcinki po polsku od 10 listopada! Nowy serial - Lato w mieście - od poniedziałku do piątku o 17:00 w Disney Channel! Gotuj z Angie - od poniedziałku do piątku o 12:30 i 21:20!

24.07.2013

Pokój Violetty

Violetta mieszka w Buenos Aires. Dziś mam dla was filmik od niej dotyczący jej pokoju. W serialu mogliśmy zobaczyć jego fragmenty. Viola postanowi jednak nam go pokazać od podszewki.
Mam też kilka zdjęć z pokojem w tle:
Pamiętajcie:
Nowe odcinki już od 5 sierpnia!

21 komentarzy:

  1. Na filmie jest pokój z 2 sezonu, więc wygląda on inaczej niż ten z 1. Jak się przypatrzy to widać ;) + masz ciekawego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noi co z tego?! mi sie podobają poprostu oba pokoje!

      Usuń
    2. w pierwszym sezonie ma jaśniejsze łóżko a w drugim ciemniesze

      Usuń
    3. Nie łóżko, tylko pościel. A ty co? Przez całe życie śpisz w jednej pościeli?

      Usuń
  2. Martin por favor, ven a Lubonia'm un admirador suyo por favor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego nie piszesz po polsku?!!!!!! tak to bym ci odpowiedziała!

      Usuń
  3. gran blog hablo español y mi blog es traductores polacos, porque lo tengo en 12 idiomas polonia en polaco, etc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie rozumiem

      Usuń
    2. divertido todos pueden entender que entiendo Español

      Usuń
  4. hłe hłe h ł w e xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym chciała taki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posłuchaj wszystko przet tobą poproś rodziców i ci zrobią tak jak mi

      Usuń
  6. a ja już taki pokój mam

    OdpowiedzUsuń
  7. Je mam od dawna

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bende miala taki pokuj jaki ma violetta na moje urodziny i jutro bende miała komórke jaką ma violetta

    OdpowiedzUsuń
  9. amatorki ja mam pamietnik taki jak ma violetta mam taki sam pojuj kosmetyki no i mam podobny glos do violi a wy nic nie macie . aha i na przyszlosc to jestem elena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co jesteś mądralą i samolubem nie obchodzą cię prace i wysiłki innych a wszystkich ma obchodzić tylko to czy ty jesteś zadowolona i czy jesteś zadowolona. Nie jesteś jak Violetta jesteś zupełnie jak Ludmiła.

      Usuń
    2. i czy jesteś szczęśliwa

      Usuń
  10. Hej jestem Julia napisz coś na temat Violetty pokoju nie wrzucaj filmików bo i tak nikt nie rozumie hiszpańskiego dużo, dużo pisz nie bój się tego buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to najważniejsze źródło informacji dla mnie, dlatego nie zwlekajcie i piszcie. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem :)