Już wkrótce!

23.06.2013

Koncerty Violetta

Mam dla was plakat z informacjami o koncertach.

21 komentarzy:

  1. exstra ciekawe czy będzie też w polsce ? ;}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie koncert nie jest planowany w Polsce.

      Usuń
    2. A moze byc w Radomsku ? Błagam <3
      Prosze cie .

      Usuń
    3. Żeby koncert był też w Polsce .. *.* omomom *.*

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym żeby wystąpiła w Białymstoku

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chcialabym zeby wystapila w polsce plis oby tak

    OdpowiedzUsuń
  5. musze na nim byc

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie gdzie jest kino helios bo ma być w kinie violetta

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech będzie we Wrocławiu ja ją kocham

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja myślę, że jeśli już wystąpi w Polsce to będzie to w Warszawie- w końcu to stolica!

    OdpowiedzUsuń
  9. Love Violetta ja bym chciała żeby było blisko Bydgoszczy ja tam nie mieszkam ale mieszkam blisko

    OdpowiedzUsuń
  10. gdyby byl w polsce i tak bym nie mogla bo mieszkam za granica

    OdpowiedzUsuń
  11. oby w bialymstoku <3!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ej dziewczyny nie wiecie o tym że martiny nie będzie w polsce???!!! nawet w gazetach pisze a i mirta wons (OLGA) napisała że chciałaby z całą ekipąprzyjechać do polski ale nie mogą występują tylko w krajach w których jest język KISZPAŃSKI,WŁOSKI,PORTUGALSKI

    OdpowiedzUsuń
  13. NIE NIE I NIE niech przyjedzie do wiśniowej blagam kocham cie!

    OdpowiedzUsuń
  14. prosze zebyszy przyjechalasy do swierklanca

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcecie aby konkurs był w Polsce? Podpiszcie się pod petycją! Im więcej podpisów tym większa szansa!:
    http://zapytaj.onet.pl/html_server.php?id=b8b28e353fc25a89be386e329035f512&preview=true&referer=http://zapytaj.onet.pl/Category/019,003/2,25149728,Czy_violetta_bedzie_kiedys_w_polsce.html

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to najważniejsze źródło informacji dla mnie, dlatego nie zwlekajcie i piszcie. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem :)