I ♥ Violetta - już 25. października tylko w Disney Channel! Trzeci sezon "Violetty" - premierowe odcinki po polsku od 10 listopada! Nowy serial - Lato w mieście - od poniedziałku do piątku o 17:00 w Disney Channel! Gotuj z Angie - od poniedziałku do piątku o 12:30 i 21:20!

16.06.2013

Gadżety z Violettą

Nareszcie dotarły do Polski gadżety z serialu. Niestety nadal nie ma pamiętnika.

 BLUZKI:
1. 

2. 

3.

4. 
 


PRZEDMIOTY SZKOLNE:
1. worek na buty
 

2. piórnik z wyposażeniem
 


3. segregator



4. piórnik z wyposażeniem

5.  plecak 
 

INNE:
1. torebka

2. kosmetyczka


3. torba sportowa
 

4. torba na laptopa

Oczywiście są już dostępne też płyty, sekretniki, czy albumy.

W Argentynie możemy spotkać jeszcze więcej super rzeczy. Oto niektóre:






Przypominam jeszcze o głosowaniu na mnie.
PROSZĘ ZAGŁOSUJ NA MNIE





8 komentarzy:

  1. http://allegro.pl/violetta-sekretnik-disney-z-naklejkami-super-i3316693615.html

    JEZU NAPRAWDĘ SĄDZISZ ŻE NIE MA TYCH PAMIĘTNIKÓW W POLSCE ? MASZ LINK MOŻE WRESZCIE SIE SKAPNIESZ -.-
    DO TYCH GADŻETÓW DAJESZ LINKI NA ALLEGRO,A SAMA NIE WIESZ, CO TAM TAK NAPRAWDĘ JEST. Na początku lubiłam twojego bloga,ale robi się żałosny. I mówisz żeby na cb głosować,to naciąganie żal/Tori -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, że przestajesz lubić mojego bloga.
    Wiem, że na allegro jest sekretnik, ale on różni się od pamiętnika.
    Proszę o głosy, bo chciałabym zdobyć prawdziwy pamiętnik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można dostać torbe do laptopa z Violetty???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na allegro.pl produkt nie jest dostępny. Jednak poszperałam troszkę :) i znalazłam:
      http://kidsfunshop.pl/opis/4082613/torba-na-laptopa-violetta.html
      Zawsze coś. Jeśli bardzo ci zależy napisz do użytkownika sprzedającego ją na allegro.pl, bo produkt się nie sprzedał. Pozdrawiam

      Usuń
  4. te wszystkie rzeczy z Violettą są nieco drogie.

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętniki i sekretniki można znaleźć w sieci sklepów tesco i real

    OdpowiedzUsuń
  6. o ale fajne chciałabym mieć te wszystkie rzeczy

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to najważniejsze źródło informacji dla mnie, dlatego nie zwlekajcie i piszcie. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem :)