I ♥ Violetta - już 25. października tylko w Disney Channel! Trzeci sezon "Violetty" - premierowe odcinki po polsku od 10 listopada! Nowy serial - Lato w mieście - od poniedziałku do piątku o 17:00 w Disney Channel! Gotuj z Angie - od poniedziałku do piątku o 12:30 i 21:20!

11.05.2013

Violetta - zdjęcia z obsadą serialu

Pomyszkowałam trochę i znalazłam prywatne zdjęcia Martiny z obsadą serialu.
Dla przypomnienia :
Martina Stoessel - Violetta Castillo
Jorge Blanco - León
Pablo Espinosa - Tomás Heredia
Mercedes Lambre - Ludmiła Ferro
Lodovica Comello - Francesca
Candelaria Molfese - Camilla Torres
Facundo Gambandé - Maximiliano "Maxi" Ponte
Diego Ramos - Germán Castillo
Clara Alonso - Ángeles "Angie" Saramego
Alba Rico Navarro - Natalia
Nicolás Garnier - Andrés
Simone Lijoi - Luca
Samuel Nascimento - Broduey
Florencia Benítez -Jade LaFontaine
Joaquín Berthold - Matías LaFontaine
Mirta Wons - Olga
Alfredo Allende - Lisandro Ramallo
Ezequiel Rodríguez - Pablo Galindo
Rodrigo Pedreira - Gregorio
Pablo Sultani - Roberto Benvenuto "Beto"
Alberto Fernández de Rosa - Antonio Fernández Vallejo














 PS. Pamiętacie o komentowaniu w poście pt. Pojedynek?


3 komentarze:

  1. kocham leona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała po pare zdjęć każdego aktora z planu Violetta mam zadanie rzebym zrobiła jakiś album zdjęć z jakiegoś filmu lub zespołu !!! wybrałam VIOLETTE pplliiss !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Leona a Diego jest głupi

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to najważniejsze źródło informacji dla mnie, dlatego nie zwlekajcie i piszcie. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem :)