24.05.2013

Pamiętnik Violetty już do kupienia!

Po dłuższej przerwie mam dla was wspaniałą nowinę, gdyż Pamiętnik Violetty można nareszcie kupić.
Pamiętnik kosztuje około 80 złotych + przesyłka około 15 złotych.
Co prawda z przodu pamiętnik ma inny kwiatek, ale w środku jest taki sam.

Teraz ten najbardziej wyczekiwany moment... Gdzie go kupić?
OTO LINK:
Pamiętnik Violetty
Pamiętnik Violetty
Jeśli jednak chcecie o wiele tańszy sekretnik Violetty możecie go nabyć na allegro.pl.

Wystarczy wpisać "Sekretnik Violetty".
Różni się on wyglądem i zapełnionymi kartkami z miejscami do wypełnienia.

 Na koniec zapraszam na częstsze odwiedzanie mojego bloga, gdyż jest on najszybszym źródłem informacjo o Violetcie i Martinie Stoessel. Zostawiajcie po sobie komentarze!!!


27 komentarzy:

  1. Mam pytanko. Gdy się kupuje pamiętnik to się dostaje długopis ?x.x oraz czy osoba jest z argentyny bo ja oczywiście nie chce czekać np na pamiętnik z 3 miesiące x.x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno ten pamiętnik z długopisem był z wersji limitowanej.
      Sprzedawca tego pamiętnika niestety pochodzi z Argentyny.

      W Polsce możesz na razie nabyć tylko sekretnik.
      Niektóre źródła mówią, że pamiętnik Violetty będzie 20 maja.
      Nic ci jednak nie mogę obiecać.
      Jeśli chcesz jakieś polskie gadżety z serialu to pisz.

      Zapraszam ponownie na mojego bloga i myślę, że pomogłam. :)
      W razie jakiś wątpliwości pisz na stronie Kontakt lub pod postem.

      Usuń
    2. Podam wszystkie info jakie znam i mam ;) ,mój pamiętnik,, ukarze się w dobrych księgarniach już od 06.11.2013r. będzie miał 192 strony, twardą okładkę i będzie zamykany na gumkę. tylko tyle info mam :) myślę, że pomogłamm;*** / kinga sz.

      Usuń
  2. a ten pamiętnik to on jest z polski ??

    OdpowiedzUsuń
  3. a i jestem szcześliwa że nie będę miała tego sekretnika tylko ten pamiętnik ta strona to moje życie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ta strona jest najlepsza na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tem pamiętnik a także album...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd masz pamiętnik?

      Usuń
  6. Również mam pamiętnik, a drugie zdjęcie jest robione przeze mnie :)
    Pamiętnik z długopisem "przedpremierowo" dostały osoby współpracujące z The Walt Disney Company.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że nie spytałam ciebie, czy mogę wstawić to zdjęcie. Jeżeli chcesz mogę je od razu usunąć.

      Usuń
    2. Jak zaczęłaś z nimi współpracę?

      Usuń
  7. ten pamiętnik, to już tam pisze że aukcja została zakończona czy wiesz gdzie można kupić ten pamietnik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uaktualniłam linki, dziękuje że uwagę.

      Usuń
    2. Jak otworzylam te linki to tam pisalo ze aukcja jest zakonczona a ja otworzylam oba te linki czy wiesz gdzie moge nabyc taki pamietnik czy raczej nie wiesz bo mi bardzo zalezy na takim pamietniku .

      Usuń
    3. Niestety trudno cały czas uaktualnić mi wszystkie linki na blogu. Jeśli chcesz znaleźć pamiętnik wpisz na ebay diary violetta lub na allegro pamiętnik Violetta. Pozdrawiam

      Usuń
    4. pamiętnik jest w empiku

      Usuń
  8. cz w tym sekretniku strony wyglądają jak na zdięciu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do przeczytania postu: http://violetta-martinastoesselpl.blogspot.com/2013/06/sekretnik-vs-pamietnik.html

      Usuń
  9. nie dajcie się nabrać! Ten pamiętnik podobno jest z Argentyny i nie opłaca się go kupować za 80zł! lepiej kupić w smyku czy empiku za 30zł niż przepłacać za pamiętnik który tylko się różni pierwszą stroną. nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Można już kupić ten pamiętnik z długopisem? bo widziałam na allegro że są.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie jeszcze się wstrzymaj. Zaufaj mi. Nie warto płacić tyle. Mam pewne informacje, że pamiętnik pojawi się pod koniec września, ale to niepotwierdzone.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej możesz mi podać link żebym kupiła sobie pamiętnik bo szukam i szukam i nie mogę znaleść bo ja chcę pamiętnik a nie sekretnik Bardo proszę odpowiedziec

    OdpowiedzUsuń
  13. funkidshop.pl 49 zł

    OdpowiedzUsuń
  14. kidsfunshop, sorry za pomyłkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten pamiętnik z Argentyny to naciąganie, popularność robi swoje, ostatnio na licytacji poszedł za 800 złotych bo z Argentyny , dokładnie identyczny można nabyć u Nas w sklepie za 49 zł , za 68 zł z długopisem , albo za 89 zł z długopisem i segregatorem . To ten sam produkt, sprowadzany jest z Hiszpanii

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym chciała za 80 zł

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to najważniejsze źródło informacji dla mnie, dlatego nie zwlekajcie i piszcie. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem :)