17.05.2013

3 sezon Violetty + gify

Szukając informacji na nowe posty natknęłam się na zagranicznej stronie ciekawy artykuł o ... 3 sezonie.
Postaram się to dobrze przetłumaczyć, bo translator to nie najlepsze rozwiązanie.

Według niektórych źródeł, a nawet Radio Disney Brazylia jest szansa na 3 sezon. Podobno prace zdjęcia do niego mają się zacząć zaraz po Violetta Tour, która rozpocznie się w lipcu w Argentynie, Chile i Brazylii.
Nie podano informacji jaka będzie fabuła, bohaterowie itp. 

UWAGA! Powyższe informacje nie są pewne.

A na koniec, po długim tekście do przeczytania czas na rozrywkę. :-) Przygotowałam kilka gifów z serialu:











30 komentarzy:

  1. Hahah .. Leoś najlepszy z tym drugim gifem z Ludmi . XD Podoba mi się twój blog, ale wszystkiego nie komentuję, bo mi się nie chce. >.<

    Buziak,
    Velvet .xx

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCAM VIOLLE BO TO MOJA SIOSTRA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violetta to nie jest twoja siostra, bo po pierwsze Viola jest jedynaczką, a po drugie gdybyś mówiła o Martinie, to też nie moglabyś być jej siostrą, bo ona ma brata o imieniu Francisco .

      Usuń
    2. No tak, ale może jej siostra ma na imię Violetta:)?

      Usuń
    3. ... A poza tym to Martina , a nie Violetta , Viola tylko w serialu XD
      I gdyby to była twoja siostra , napisałabyś tu po hiszpańsku , bo ona rozmawia w tym języku ...
      Nie zmyślaj !

      Usuń
    4. Ludiz spokuj a moze on lub ona mówio tym imieniu a wy tak na nię naskakujiece.A moze rzecZywiście zmyśla

      Usuń
    5. Jejuuuu odczepcie się od niej nie wiecie że ona poprostu lubi Vilu i tak powiedział...a wy odrazu jakieś logiczne wyjaśnienia tu dajecie...

      Usuń
    6. Ja mam na imię Martina i co ? Są takie imienia.A wgl to może ma siostrę Violette ? PS.Zgadzam się z Anominkiem na górze;) i Klaudia Nowakowska i tym Anominkiem co ma rozum.:)

      Usuń
  3. nie kłam że to twoja siostra bo ona ma brata Francisco i nic nie wiesz o Tini
    chciała byś mieć za siostrę Tini jeśli niby
    serio tak mówisz to mam zagadkę jak jej mama umarła czy wogule umarła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona powiedziala ze jej siostra to Violetta a nie Martina, i moze jej siostra nazywa sie Violetta :P

      Usuń
  4. Fajne gify ;D I fajny blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem Violetta nie kuciciesie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ty widzisz co piszesz?
      1. Violetta to tylko wymyślona postać - NIE ISTNIEJE.
      2. Martina nie zna polskiego, a nawet gdyby używała translatora to nie zrobiła by błędów.

      Usuń
  6. kochani Kocham Was wasza kochana Viola ja

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Kuzynka ma na imie Violetta nie dawno ożeniła się z moim kuzynem i dlatego jest moją kuzynką!!! :) PS: to nie z serialu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. najleprzy z Andresem i Gregoriem :D Gregorio na gifie wygląda jak trolface :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W 3 sezonie będzie tylko German i Angie (bez głupiej kaczki Vilu) i będą mieli córkę Hulitę i ona ma 13 lat. A tak na marginesie: do wszystkich którzy "kibicują" związkowi Germana i Angie- to chore jest bo mamą, gubernantką, ciocią, przyjaciółką Vilu zostanie żałosna Angie i wyjdzie za mąż za swojego szwagra który jest o 10 lub więcej lat od niej starszy (on: 42 ona:23)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo napewno serial nazywa sie violetta a ty mówisz że violi nie będzie

      Usuń
    2. Viola będzie wiadomo też że będzie nadal Diego....

      Usuń
    3. Lodovica viola nie będzie z diegiem tylko z leonem bo w 77 odc viola dowie się ze diego ma pakt z ludmilą

      Usuń
  10. a skąd to wiesz zresztą coś zmyślasz to śa na pewno ploty i nic więcej

    OdpowiedzUsuń
  11. Martina ma brata dzieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko to wiadome, że ma brata, ale nie rozumiem czemu wy się nią tak jaracie..... ok każdy lubi co lubi. Ja ogólnie jestem V-lovers, ale za samą Violą nie przepaddam, a przynajmniej nie tą w 2 sezonie wiem, że to tylko scenariusz i tak jak sami mówicie ona na prawde nie istnieje ale Tini już troche przegina z ubiorem piciem i paleniem....

      Usuń
    2. ...PS. Według mnie to najlepsza 3-ójka w 2 sezonie to Fede León i Lu.... Ale to nie znaczy, że każdy musi tak myśleć... A!... I jeszcze jedno blog jest na prawdę świetny zostawiam +
      Może do zobaczenia <3

      Usuń
  12. 5 gif najlepszy hah :D

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to najważniejsze źródło informacji dla mnie, dlatego nie zwlekajcie i piszcie. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem :)