18.05.2013

2 Płyty z piosenkami z serialu Violetta

Ostatnio anonimowa osoba zadała mi pytanie:
Kiedy będzie płyta z piosenkami?
Dodałam odpowiedź, ale nie wiem czy ktoś ją odczytał, więc zamieszczam post dla tej osoby.


 Płyta nie jest dostępna jeszcze w Polsce. Album, wydany nakładem hiszpańskiego oddziału wytwórni EMI, zawiera 14 piosenek i 5 wideoklipów. Wysyłka trwa niestety około 20 dni.
Jeżeli komuś bardzo zależy na płycie niech skontaktuje się z:
Płyta z piosenkami z serialu Disney Channel - Violetta
Płyta z piosenkami z serialu Violetta + książka 

Od 16 czerwca w Argentynie będzie również dostępna płyta z piosenkami z drugiego sezonu "Violetty".
Na płycie znajdą się następujące piosenki:
 Hoy Somos Mas
 Entre Dos Mundos
Yo Soy Asi
Peligrosamente Bellas
Euforia
Codigo Amistad
Como Quieres
Alcanemos Las Estrellas
Nuestro Camino
On Beat
Algo Se Enciende
Luz, Camara, Accion
Si Es Por Amor
 
PS.
    W razie jakiś kolwiek jeszcze pytań piszcie na stronie Kontakt. 
 

 
 


33 komentarze :

  1. Kiedy Będzie w Polsce płyta Violetta ?
    Proszę o odpowiedz bo jestem twoją fanką i oglądam codziennie o 16:00 i o 20:00 nawet jak juz o 16:00 oglądałam :)
    Mam na imię Kamila i jestem z Lubina :)
    I...czekam na odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz w Polsce jest już płyta z Violetty ale ta 1 z 1 sezonu . Ja już mam tą płytę i ona kosztuje 16.99 ponieważ ją już kupiłam w księgarni .

      Usuń
    2. a gdzie i w jakiej księgarni internetowej czy w normalnej w jakimś mieście prosze o odp.

      Usuń
    3. bo ja widziałam tylko za 37.99 przez internet z przesyłką 46,99 z empik, 42,99 w empik taniej nie znalazłam

      Usuń
    4. w empiku jest po 50 zł ale może niedługo będzie przecena lub obniżka

      Usuń
  2. Już się dowiedziałam nq

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy bedzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem że jest jeszcze 3 płyta z violettą mogłabyś znaleźć jej nazwę podać piosenki które są na nie j??

    OdpowiedzUsuń
  5. za ile sprzedasz tylko uważaj bo jestem złodziejem

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy wiecie może czy ukaże się jakaś prywatna/osobista płyta Martiny??

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy moglibyście mi podać mniej więcej ile macie lat ponieważ pracuje nad oszacowaniem w jakiem średni wieku oglądana jest violetta
    Z góry wielkie dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. 14 lat-a wy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio jak ogladalam tego bloga to mialam 11 lat ale mialam urodziny i mam 12

    OdpowiedzUsuń
  10. a Ty ile ja 12 moje kolezanki tez ogladaja maja tyle co ja i moja kolezanka ktora ma 14 tez oglada i taka co ma 9 tez

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy plyta hoy somos mas bedzie w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie dzięki za podanie wieku bardzo mi pomogliście będę jeszcze szukać na innych blogach WIELKIE DZIĘKI :* ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. twój blog jest SUPER!!!!! codziennie patrzę czy umieściłaś coś nowego!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam 13 niedlugo 14 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja mam 17 lat i tez oglądam , jest to mój ulubiony serial :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na której płycie jest ser mejor

    OdpowiedzUsuń
  17. jak nie ma w polsce są w smyku w warszawaie nie w galerii mokotów tylko na sadybie

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja 14 lat mam kumpele ktura ma 15 i też ogląda

    OdpowiedzUsuń
  19. 14 lat ale za 2 miesiące 15

    OdpowiedzUsuń
  20. kto mi powie ile kosztuje plyta violettty
    prosze :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze to najważniejsze źródło informacji dla mnie, dlatego nie zwlekajcie i piszcie. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem :)

Copyright © 2014 Magia Disneya / Violetta

Designed By Blokotek