Już wkrótce!

19.05.2013

10 odpowiedzi na pytania dla PopStar i fanów Martiny Stoessel


Martina Stoessel uczestniczyła, bądź brała udział (niestety znowu muszę sama tłumaczyć, bo translator to porażka) w AS 10 PERGUNTAS PopStar. 

1. Jakie jest twoje ulubione jedzenie?
- Frytki w panierce! A w niedzielę jem pieczeń z rodziną. Kocham Coca - Colę.

2. Jaki musi być chłopak, aby był idealny dla ciebie?
- Najważniejsze jest to, aby był dobrym człowiekiem i kochał mnie za to jaka jestem!

3. Jakie są twoje wskazówki, aby utrzymać dobre ciało i formę?
- Żadne.

4. Jaka była twoja pierwsza randka?
- Jadłam na mieście z cichym chłopakiem.

5. A twój pierwszy pocałunek?
- Hahaha! Z chłopakiem, którego lubię na urodzinach.

6. Jak widzisz siebie za pięć lat?
- Mam nadzieję, że będę szczęśliwa z moimi przyjaciółmi i moją rodziną. Będę posuwać się naprzód w mojej karierze, ale nie myślę dużo o niej. Żyj dzisiejszym dniem!   

Niestety czterech pytań ni udało mi się przetłumaczyć. Mam nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś nowego.
Zdobyłam też dla was zdjęcia misiów, jakie Tini dostaje od fanów.  


 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze to najważniejsze źródło informacji dla mnie, dlatego nie zwlekajcie i piszcie. Z chęcią je poczytam oraz na nie odpowiem :)